Memories of Love
Hello Peps
Navigation : Hover the image



Hello and Assalamualaikum guys. Welcome here . I am Shahirah. Owner of this blog. Please behave your attitude here :)

Story About Link You

Tagboard


Credits

Template: Nurul Aini
Owner: Your Name
Others: ❤●·  ❤●•٠·
Awesome .
Friday, January 13, 2012 | 8:09 PM


Yaww , salam^^

ENJOY .

Kay guys , today is the awesome day of my life [ really ? ] Haha , whatever . Harini tak belajar :'D Just refreshing year 4 and 5 topic[s] in Science by doing 'KEMBARA SAINS' . Kitaorg dibahagikan kpd group . Dari kelas A hgga kelas R . Nasib baik semuanye bekerjasama dlm group aku . Klau tak mesti lancau , HAHA . Then , time checkpoint yg ke- 2 (kot) kiteorg kene buat bulb menyala . Guna wayar , bateri and bulb . Aku dah lama tak buat . Tpi aku fikir arr . Then , aku letak lah wayar tuh bawah mentor . Then , tak nyala . Cikgu Hafizi kata yang atas tuh kena letak dekat tepi , tak boleh dekat bawah . Then , ade budak kelas I nama Aziman , buat, terus nyala .Then kiteorg dlm group semua tiru sama mcm dia so semua menyala haha :p Then , cikgu tanya, "Apa fungsi sel kering ?" Then , aku ckp ngn Putera mcm nih " Utk membekalkan tenaga " pastu dia kata bgithu lah ckgu . Then , aku ckp malu lah . Haha :p Then , semua tak jawab, aku ckp je terus . Pstu betul , haha xD Aku takut salah :p Then , soalan kedua , " Apa fungsi wayar ? " , then Maya terus jwab , " Utk mengalirkan tenaga " , pastu cikgu kata okay good :) Hahha xD Then , terus pergi checkpoint yg seterusnya...

Last sekali , group aku dpt nombor 2 :D Its okay kalau  tak dpt no.1 but its an effort right? //Yeye je aku nih :p Hahah .

Time balik , aku salam cikgu Salbiah . Then , cikgu tnye ade salah ke ? Then aku ckp , salah 2 je . Pstu ,cikgu kata " Ohh . Takpe . Next year try lagi . Eh, next year dah form 1 dah takde dah :D " Aku pun just smile :) Haha xD

//Kayy sorry sbb pnjg sangat .Btw , aku enjoy harini WALAUPUN aku ada dengar orang kutuk aku harini . Thanks BESTFRIEND ! :D


Thanks for reading. Do leave a comment.



|